🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اصل اصول

(ثبت: 261710) تیر 17, 1402 

 

سلام آدم و خاتم ، سلام جن و ملک
به لطف تام علی و به فیض عام علی

به علم و قدرت و حلم و فتوت و کرمش
به شان و منزلت و عصمت و مقام علی

هزار سال گذشت و نیامده است هنوز
یکی ادیب به شیوایی کالم علی

در این جهنم دنیا نشسته ام صد شکر
به زیر سایه ی پرمهر مستدام علی

در آیه های پر آرایه ی کتاب خدا
چه قدر خوب نشسته جناس تام علی

به عرش حق ، لعلی حکیم حک شده است
ببین تا به کجا رفته است نام علی

علی ست اصل اصول و علی است مهر قبول
دلا بکش ز گنه دست و باش رام علی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 18, 1402

    سلام و درود
    احسنت بر شما
    التماس دعا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا