🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افلاكيان تنهاى تنهايند…

(ثبت: 2759) آبان 14, 1395 
افلاكيان تنهاى تنهايند…

سخت است خوب و مهربان باشی…وقتی تو را همواره می پایند!
در انتظار لحظه ای هستند…تا بیکرانت را بپیمایند

در رنگی از آرامش مطلق، بر خویش می پیچی و می مانی
تا ابرهای پاره ی بی رنگ،شکل نگاهت را بیارایند!

هر روز عطر اعتقادت را روی جهان تیره می پاشی
تا مردم “نامطمئن از خود”،آغوش بر روی تو بگشایند…

با اشکهایت شعر می گویند…در وسعت تو اوج می گیرند…
زیر نگاهت عشق می جویند…اما به رنگت در نمی آیند!

همراه با دنیایی و تنها…سخت است درک حجم اندوهت…
-هفت آسمان هرچند یک قومند…اما بدون یار، بر پایند….-

ای آسمان! جِدّاً خدا قوّت! بختت بلند و آبی ات بی لک…
سخت است کارت بیگمان اما….

افلاکیان تنهای تنهایند…..

نظرها
  1. معصومه عبدالهی

    آبان 17, 1395

    سلاااام نازنینم

    عااااااالی بود

    نه یک بار که چند بار خوندم و لذت بردم

  2. طارق خراسانی

    آبان 17, 1395

    سلام و درود  بر ملکه شعر پاک

    خوشحالم خداوند سعادت خواندن اشعار زیبای تان را  نصیب حقیر کرده است.

    این شاهکار مانند تمام آثار زیبا و بی نظیرتان  می باشد.

    در پناه خدا شاد زی

  3. زهره خسروی

    آبان 17, 1395

    سلام بانو 

    من و همسرم عاشق اشعار شماییم

    ممنون از اینکه ما را مهمان شعر زیباتون کردید

  4. سحر جهانی

    آبان 18, 1395

    درود بر شما بانو آرامش عزیز 

    همه ی اشعارتان زیبا و قابل ستایش است.

    موفقیتتان روزافزون…….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا