🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اقبال لاهورم

(ثبت: 211666) تیر 21, 1398 

به من نزدیک تر از من، من از آغوش تو دورم
بغل واکن برای ماهی افتاده در تورم

نبین این صحنه های رقصمرگ از دوریت ،دریا
دراین هنگامه که در گیرودار درد ناسورم

خودم را دور از تو ذره ذره می برم از یاد
نباشی در هجوم هجمه‌ها ی جورواجورم

زبان الکنم گویای زخم فاصله ها نیست
تو که می فهمی از لای نگاه خسته منظورم

دراین مرداب، نیلوفر صدایی نارسا دارد
به فردایی فراتر می بری پژواک شیپورم

به پاکستان خود راهم بده بی شک کنار تو
به زودی می درخشد اختر اقبال لاهورم

محمدعلی ساکی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 21, 1398

    سلام و درود بر استاد ساکی عزیز

    عالی، ست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

  2. درود بر شما استاد عزیز

    🌿🌺🌺🌺🍃

  3. اکبر رشنو

    تیر 21, 1398

    درود

    بر

    شما

    ارزنده ودر خور

    و 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا