🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اقتباس شعر

(ثبت: 4448) تیر 19, 1396 
اقتباس شعر

چه بی ثمر نشسته ام میان  ِخوف ِخواب ها

و  بسته ام  بروی   خود  مسیر   ِ  آفتاب ها

عجب حکایتی  شده   قفس قفس  میان ِ ما

و غربت  ِ هزاره ای  که  بسته  راه ِ آب ها

به  اتهام  ِ عاشقی   شکسته    اعتبار    ِ من

و خط  کشیده  بر  دلم   سیاهی   نقاب  ها

اِقامه    می کند   دلم    نماز   ِ  عاشقانه ای

تو با منی نفس نفس  به  رغم ِاضطراب ها

مثالِ بغضِ یک قلم همیشه در تلاطم است

دلی  که شیهه  می کشد ز تنگی  طناب ها

بیا که خسته از منم ، شکسته شوق ِتن تنم

دوباره  جرعه ای  بده  از آتش  ِ شراب ها

خطا  نمی کند  دلم   میان  ِ اقتباس  ِ عشق

نشسته  در طی قرون   طلای عشقِ ناب ها

طلعت خیاط پیشه

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 20, 1396

    اِقامه    می کند   دلم    نماز   ِ  عاشقانه ای

    تو با منی نفس نفس  به  رغم ِاضطراب ها

    مثالِ بغضِ یک قلم همیشه در تلاطم است

    دلی  که شیهه  می کشد ز تنگی  طناب ها

    سلام بر طلای عشق ناب

    دلتنگتان بودم

    خدا را شکر با غزلی زیبا دوباره در کنارمان هستید.

    در پناه خدا

  2. مهدی صادقی مود

    تیر 20, 1396

    به به

    بسیار زیبا با قافیه و ردیفی دلچسب

    درودتان

  3. مهران اسدپور

    تیر 21, 1396

    درودها بر ملکه بزرگوار شعر پاک ؛

    دستمریزاد …

    کار را تمام کرده اید …

    تمامی ابیات شاه بیت است..‌.

    موفق و منصور باشید به مدد الهی…

  4. حسن گائینی

    مرداد 15, 1396

    درود ها ارجمند

    سپاس برای خلق این زیبایی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا