🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 التیام

(ثبت: 243861) دی 5, 1400 

 

با مختصات التیام و نقاهت
هم قافله شده
از ازدحام جلوه های رنگی
با زیر جلدهای سنگی
عبور کرده،
روی پل پیروزی
پیمان دوستی می بندیم
با بهروزی.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 5, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد مهربان آنچه در نظر اول توجه ام را جلب کرد . .
    . تاریخ عضویت شما بود !!! !!
    . زمانی که من بچه بودم !!!!! 😂 😂
    . و این اواین سروده زیبایت مرا . . روح و احساس مرا
    . چنان مُسخر کرد که دقایق طولانی در جذبه آن
    . غرق بودم !!! 🌺
    . عزیز گرانقدر خوش آمدی 🌺 ببین که در انتظار
    . خودت و اشعار زیبایت چشم هایم را به دَر دوخته ام
    . روزگارتان شاد و خرم باد 🌺🌿🌹🌿🌺

    • درودتان جناب فیضی عزیزم
      سپاسگزارم مهربان
      پیروز باشید نازنین

  2. سلام

    خیر مقدم 🌹🌹🌹

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌷🌿

    • سلام جناب خراسانی بزرگوار
      سپاسگزارم
      به خدا می سپارمتان گرامی

  3. خسرو فیضی

    دی 6, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که ناگزیر از
    . ارتباط و برخورد با دیگران هستیم . آنچه مسلم است
    . که هیچکس قادر نیست بدون کمک و مساعدت و
    . ارتباط با دیگران ، نیازهای معمولی خود را برطرف
    . سازد . حال سئوالی که اینجا مطرح می شود این
    . است که چگونه باید با دیگران ارتباط بر قرار کنیم
    . ارتباط شامل حرف زدن ، نوشتن و یا بحث کردن
    . است . این ها از عناصر مهم ارتباطی هستند . اینک
    . باید از خود سئوال کنیم که در روز چند نقد و نظر
    . برای دوستان نوشته ایم . این بهانه که . .
    . ( وقت ندارم ) نه منطقی و نه باور کردنی ست .
    . ( هم اکنون این گفتارتان را تکذیب می کنم ) آخر
    . بیست دقیقه که وقتی نیست . باید اعتراف کنیم
    . که عادت کرده ایم شعر خود را پرت کنیم و برویم !!!
    . بالاخره درج می شود!! آخر ما که حق عضویت
    . میدهیم چرا نباید شعرمان درج شود؟؟ بیائید برای
    . دوستی ها و شکوفا کردن غنچه های آگاهی و
    . دانش خود دست های یکدیگر را با مهربانی
    . بگیریم . . وای که بی تفاوت از این نوشتار بگذریم .
    . چنین مباد .
    . باور کنیم که خورشید صمیمیت . مهر و دوستی
    . عشق و شعر برای شماست که طلوع می کند
    . 🌺🌺🌿🌿🌹🌹🌿🌿🌺🌺

  4. 💐🏵️🌻💐🏵️🌻💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا