🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 السلام علیک یا اباعبدالله

(ثبت: 261976) تیر 27, 1402 
السلام علیک یا اباعبدالله

السلام علیک یا اباعبدالله

(سروشی و غزلی حسینی)

1. وای از این روز سخت، جان به فدات!

کودک تشنه، روبروی فرات

دسته گل، آب داده ای(؟) آقا!

2. (غزلی از سال های پیش)

چون که حالی پر از جنون دارم
میل آن دشت لاله گون دارم

ای شهیدان! سلام، دلتنگ ام
حالتی از بیان برون دارم

خوش به حال شما که خوشحالید
من ولی حال واژگون دارم

مانده ام بی شما چرا؟ چه کنم؟
من که افسانه های خون دارم

آمدم بر سر مزار شما
باز، آتش به جان فزون دارم

 

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    تیر 27, 1402

    فکر کنم محرم فرصت خوبی باشد برای تمرین آزادگی ….. امیدوارم همه از این بزنگاه سرفراز بیرون بیاییم

  2. فیروزه سمیعی

    تیر 27, 1402

    درودتان باد جناب رضاپور ادیب گرانقدر 🌞
    بسیار ارجمند سروده اید
    زنده باد👏👏👏

    آمدم بر سر مزار شما🌷
    باز، آتش به جان فزون دارم🌷

    نویسا باشید و سرفراز و سبز

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 27, 1402

      درود و سپاس تان سرکار خانم سمیعی گرانقدر
      خداوند،یار و نگهدارتان ❤️🙏

  3. شیما رحمانی

    تیر 31, 1402

    درود بر شما🌹🌹🌹🌹

  4. شیدا شهبازی

    مرداد 6, 1402

    سلام و درود👌👌👌

  5. محمدعلی رضاپور

    مرداد 6, 1402

    السلام علیک یا اباعبدالله
    و علی الاَرواح التی حَلَّت بفنائک
    علیک منّی سلام الله
    ابدا ما بقیتُ و بقیَ اللیلُ و النّهار
    و لاجعَلَهُ اللهُ آخِرَ العهد منّی لزیارتکم
    السلام علی الحسین
    و علی علیّ بن الحسین
    و علی اولاد الحسین
    و علی اصحاب الحسین
    ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا