🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 القدس لنا

(ثبت: 5129) آذر 17, 1396 
القدس لنا

سید حسن عزیز ما گفت
با تیغ زبان قبیله ای را
برپا بکنید با کلک ها
هر حقه و یا که حیله ای را
در کار بگیرید و ببندید
هر جای جهان وسیله ای را
تا که بکشید رو به پایین
از امت ما فتیله ای را
به رسمیتش نمی شناسیم
با اسم شما طویله ای را

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):