🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار اسماعیل علیخانی

 

مثل حسین‌‌ابن علی دارد رضا هم زینبی

غزل

خوانش: 10

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

اسماعیل علیخانی

فخر وطن

اسماعیل علیخانی 20 اردیبهشت 1403

 

دیدیم فقط روی تو را از تلوزیون

غزل

خوانش: 41

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

در کوچه پشت اسبها آن شب دویدی

غزل

خوانش: 39

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

اسماعیل علیخانی

یاعلی

اسماعیل علیخانی 12 فروردین 1403

 

پای‌بند مردمانی کور بودی یاعلی

خوانش: 35

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

از نملی ای مراد سلیمان! قبول کن

غزل

خوانش: 68

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

ای کاش بر دلهایمان ایمان ببارد

تا ابرهای آسمان آسان ببارد

غزل

خوانش: 76

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

آجیل دنیا کـــــــرد دلها را گــــــــرفتار

غــــــافل شدیم از سایه مهتـاب هربار

غزل

خوانش: 94

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

بعد من ایمان من! گریه نکن

دلبر جانان من! گریه نکن

خوانش: 65

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

 

مسلمان تا تو در خوابی

خوانش: 71

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

فریاد و بغضی سهمگین را در دلش اندوخته

دنیا دوباره چشم را بر خون زیتون دوخته

غزل

خوانش: 138

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

ملتی کابوس اسرائیل شد

غزل

خوانش: 172

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

به حـــــق لالــه پرپر تفنگت را زمین نگذار

غزل

خوانش: 218

سپاس: 2

تعداد نظر: 9

اسماعیل علیخانی

بی علی

اسماعیل علیخانی 03 اردیبهشت 1401

 

بی علی در کوچه هـای تنگ دنیا گم شدیم

غزل

خوانش: 470

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

 

تو همسر خورشید هستی مــــادر ماه

غزل

خوانش: 197

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

اسماعیل علیخانی

درددل

اسماعیل علیخانی 07 فروردین 1401

 

بر بوم دل تصویری از یک درد پررنگ است

خوانش: 241

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

 

التماست کرده‌ام این سالهــا

غزل

خوانش: 562

سپاس: 4

تعداد نظر: 11

 

رفتنش غصه ندارد دل من صبـــر بکن

خوانش: 4763

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

شاه‌ جهان…..

این خـاک سیاه‌ آسمانی کم داشت

رباعی

خوانش: 269

سپاس: 10

تعداد نظر: 19

 

بی چتـر رفتن زیر باران با تو می چسبد

غزل

خوانش: 428

سپاس: 8

تعداد نظر: 14

 

تصویر قشنگ قاب چشمانم باش

خوانش: 609

سپاس: 5

تعداد نظر: 6