🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاعلی

(ثبت: 268782) فروردین 12, 1403 

 

پای‌بند مردمانی کور بودی یاعلی
چشمشان‌را می‌زدی چون نور بودی یاعلی

ارتفاع پاکی روحت کجا آنها کجا
در ضمیر پستشان منفور بودی یاعلی

ارزش‌ات تفهیم اهل عالم خاکی نشد
از حدود فهم خوکان دور بودی یاعلی

پایشان زنجیر لذت‌های فانی بود و تو
در مرام زاهدی مشهور بودی یاعلی

تو شبیه آسمان آنها گرفتار زمین
چون تفاوت داشتی مهجور بودی یاعلی

بس‌ که دوشت زیر بار جهلشان آزرده بود
وقت رفتن راضی و مسرور بودی یاعلی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 12, 1403

    سلام و درود بر شما
    بسیار عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا