🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا حضرت صادق

(ثبت: 269523) اردیبهشت 15, 1403 
یا حضرت صادق

 

در کوچه پشت اسبها آن شب دویدی
از ظلم بدخواهان کافر کم ندیدی

مانند حیدر دست هایت بسته بود و
مانند مادر جور از آتش کشیدی

مقصد درآن شب کاخ‌شیطان بود اگرچه
تو زودتر تا عرش سبحانی رسیدی

زاغی رقیب خود گمانت کرد اما
این باغ را دادی و رضوان را خریدی

دستانشان کوتاه شد از دامن تو
وقتی به قافت مثل سیمرغی پریدی

#یاصادق‌آل‌نبی

#شهادتش‌تسلیت

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اردیبهشت 15, 1403

    درودواحسنتم جناب علیخانی عزیزوگرامی.
    بسیارزیبا وموثر
    اجرتان با حضرت شیخ الائمه آقا امام صادق علیه السلام.
    تسلیت عرض می‌کنم این مصیبت جانسوزراخدمت شما وهمه‌ی دوستان
    مویدباشید.

  2. معصومه بیرانوند

    اردیبهشت 16, 1403

    سلام
    عالی
    مثل همیشه
    یا امام صادق

  3. امیر عباس امن زاده

    اردیبهشت 16, 1403

    احسنت بر این شعر زیبا زیبا قلمتان پاینده…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا