🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زینب‌الرضا

(ثبت: 269630) اردیبهشت 21, 1403 
زینب‌الرضا

 

مثل حسین‌‌ابن علی دارد رضا هم زینبی
محبوبه‌ی اقلیم قم   معصومه آل نبی

منشور نور انبیا سرچشمه فیض ولا
زهرا ترین عصر خود بانوی عالی منصبی

قدرش به قدر آسمان بالاتراست‌از کهکشان
زهره مقامش‌را که دید افتاد در تاب و تبی

گفته‌فدای او پدر ازبس‌که نورش وافرست
خورده گره با جان او جان امام مذهبی

از وقتی آن ماه هدی در شهر قم پیدا شده
خورشید انگاری زده خیمه به دامان شبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 21, 1403

    درود بر شما
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

  2. صفا یغمایی

    اردیبهشت 21, 1403

    درودبرشما
    احسنتم .عالی‌ست.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا