🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قبول کن

(ثبت: 267783) بهمن 27, 1402 
قبول کن

 

از نملی ای مراد سلیمان! قبول کن
بال ملخ به محضر سلطان قبول کن

این نوکری که پای تو کردیم را به مهر
ارباب ما! ببین و به احسان قبول کن

ای سر که منبرت شده بالای نیزه‌ها
ما را به حق نغمه قرآن قبول کن

سرها فدای قامت سروت حسین جان
این را از اهل کشور خوبان قبول کن

سلمان نشد همیشه بمانیم پایتان
از ما ولی به خاطر سلمان قبول کن

جایی به غیر کعبه عشقت نمی رویم
بی تو کج است قبله ایمان، قبول کن

یااباعبدالله

میلادش‌مبارک

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. کبری محمدی

    بهمن 27, 1402

    میلاد مبارک👏👏

    سلام
    زیبا سروده اید
    قلم تان همیشه سبز
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 28, 1402

    بی تو کج است قبله ی ایمان قبول کن.بی تو کج است قبله ی ایمان قبول کن
    احسنت جناب اسماعیل علیخانی ارجمند
    🙏🌺🌸🙏🌹🌺🙏🌺🌸🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا