🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فخر وطن

(ثبت: 269610) اردیبهشت 20, 1403 
فخر وطن

 

دیدیم فقط روی تو را از تلوزیون
آن هم که نشد چاره ما و دل مجنون

در بیت پدافند قوی داری و محکم
حتی نشود زد به هوای تو شبیخون

دیدار تو یک لحظه به یک عمر می ارزد
از نور ولایت شده لبریز دلت چون

هر روز درخشنده تر از قبلی و ما هم
در خانه روح و تنمان مهر تو افزون

از خون دلت بوده که این‌خاک پر از فخر
بر بام جهان نصب شده پرچمش اکنون

توفیق شود دیدنت از فاصله‌ای کم
ممنون تو خواهیم شد و نوکر و مدیون

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 20, 1403

    سلام‌و‌درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌹

  2. معصومه بیرانوند

    اردیبهشت 20, 1403

    سلام و درود
    من آقا رو یک باردیدم
    چه هیبتی
    چه جلالی
    چه جبروتی

    • اسماعیل علیخانی

      اردیبهشت 20, 1403

      سلام
      خوشا به سعادت شما
      بنده اخیرا توفیق نشده
      ۳۲ سال پیش ایشان رو از فاصله دیدم
      ولی هرکس از نزدیک دیده از نورانیت ایشون متعجبه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا