🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 الهم عجّل لولیک الفرج

(ثبت: 227729) خرداد 20, 1399 

 

اَلهمَّ عجّل لِولیکَ الفَرج

شهر شد شیدا ، ولی عاشق در این بازار نیست
عشقِ نابی ، تا که گردد لایق اظهار نیست

حضرت عیسی کند بر مهدیِ(عج) ما اقتدا
جز به دستش ، چرخشی بر گنبد دوّار نیست

جمعه جمعه رفت عمرم چشم من هم شد سفید
یک اَنا المهدی ، جواب این دلِ بیمار نیست؟

صبحِ جمعه بر لبم هرچند ذکرِ ندبه است
بی عمل ، قطعاً به جز تکرارِ طوطی وار نیست!

گشته ام شرمنده از افعالِ زشتم نزد او
چاره ای جز توبه ، بر این زشتیِ کردار نیست

گفته بودی روضه ی عبّاس ، حاضر می شوی
آمدی حتماً ، ندیدم ، دیده ام بیدار نیست

خاک پاهای اُوِیسَت ، سرمه بر چشمان من
یک نظر آیا گدایت لایق دیدار نیست؟

ترسم از آن است عمرم طی شود در انتظار
نامِ زیبایت ولی در سر خطِ اخبار نیست

صد کُرور از شیعه آمد – رفت امّا اَلاَسف
سیصدو اَندی نفر ، مابین این آمار نیست

باز هم افطار آقا ، گریه بر کردارِ ماست
نقش ما در غیبتش ، کمتر زِ استکبار نیست!

همچو شیخ عاملی چشمانِ ما را باز کن
گرچه هر کس شد چو (تنها) ، محرم اسرار نیست

حسن نبی جندقی (تنها)

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 20, 1399

    با سلام و درود خدمت شما
    بسار زیبا
    🌹🌹🌹🌹🌹
    گفته بودی روضه ی عبّاس ، حاضر می شوی
    آمدی حتماً ، ندیدم ، دیده ام بیدار نیست
    🌹🌹🌹🌹
    اجرکم عندا…

  2. حسین شیرکوند

    خرداد 20, 1399

    👏👏👏
    🌹🌹🌹

    • حسن نبی

      خرداد 20, 1399

      🙏🏼🙏🏼🌺🌺🙏🏼🙏🏼

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 20, 1399

    اللهم عجل لولیک الفرج ❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا