🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 الهی ؛ گاهی ، نگاهی …

(ثبت: 4669) مرداد 31, 1396 

                          « به نام خدا »

    یک برگ نیاُفتَد به زمین تا تو نخواهی… 

    آن را که تو خواهی طلبم از تو « الهی »

      عمریست که دنبالِ مُرادِ دلِ خویشم …

 اما پس از این هرچه تو گویی و تو خواهی

     یک عمر خطا کردم و امروز به سویت …

    باز آمده ام چون تو مرا پشت و پناهی

     در راهِ رسیدن به تو بیراهه زیاد است …

       ما را برسان از دلِ بی راهه به راهی 

   آنکس که در این عمر خطا کرد و نفهمید …

     « از چاله برون آمد و افتاد ٬ به چاهی »

    هر کس که دلی را شِکَنَد وای بر او باد …

       در آتشِ خشمِ تو بسوزد پِیِ « آهی »

هر چند که بسیار خطا کرده ام ای دوست …

         اما ؛ تو به ما ، باز ، بیاَنداز ؛ نگاهی

      هرگز نخورم ، غُصِهٔ امروز ، که فردا …

   با فیضِ حضورت ، شِکَنَم ، پُشتِ سپاهی

   تا کوی تواَم ، فاصله ای نیست ، از اینجا …

   « این فاصله را ، باز ، تو باید ؛ که بِکاهی. »

                  

                      « مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 1, 1396

    سلام و عرض ارادت محضرتان جناب اسدپور گرامی

    جقدر زیبا و آسمانی سرودید

    لذت بردم

    عالی ست

    زنده باشید به مهر

  2. مجید مصطفوی (ماجد)

    شهریور 2, 1396

    درودها شاعر

    مانا باشید و نویسا

  3. همایون فتاح

    شهریور 3, 1396

    باسلام و احترام جناب اسدپور استاد ارجمند زیبا رقم زدید و والا .قلمتان بر فزون باد

  4. محمدرضا جعفری

    شهریور 5, 1396

    درود گرانقدر / آموختم/……..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا