🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 الهی هیچ امیدی به کس نی

(ثبت: 213812) شهریور 2, 1398 

الهم کن لولیک الفرج

الهی نه صفایی هست نه داد
نه از بی مهری و ظلمه دلی شاد
گل نرگس بگو بلکه بیایه
کنه عالم زدرد و محنت آزاد
*
الهی هرچه بینم داغ و درده
بر آیه هرچه از دل آه سرده
مگر عطر گل نرگس بپاشی
که دل از هر چه درد آزاد گرده
*
الهی هیچ امیدی به کس نی
برای شیعه راه پیش و پس نی
بده اذن ِگل نرگس بیایه
که جز او این زمان فریادرس نی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 2, 1398

    درود بر شما جناب ابوطالبی نژاد گرامی💐

  2. علی معصومی

    شهریور 2, 1398

    سلام و درود
    🌿👏👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا