🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اما نه

(ثبت: 5910) اردیبهشت 7, 1397 

گفته بودی تو به من عشق منی اما نه

مثل گلهای قشنگ چمنی اما نه

عشق بود اینکه کشیده است مرا سوی شما

گفتم آیا تو اویس قرنی اما نه

حجم این کوچه پرازبوی حضورتوشده  

نرگسی نسترنی یاسمنی اما نه

هرچه هست،ازاثرعشق بوَد،می دانم

دور و انگار که در پیش منی اما نه

هرچه رنج است درون دل بی کینه من

تو ولی دور ز رنج و محنی اما نه

سینه از دوری تو گشته سرای غم وُ

تو میهمان خوش بیت الحزنی اما نه

کی میایی که به دامان تو دل آویزد

باز آیا دل من می شکنی اما نه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 9, 1397

    سلام و درود

    غزلی زیبا و بدون دست انداز است.فقط در بیت ماقبل آخر، کلمه ی "تو" سهوا از انتهای مصراع اول به ابتدای مصراع دوم مناقل شده است.

    مانا باشید به لطف

    • درودجنابزمانیان بزرگوار
      سپاسگزارم از اظهار لطف وحسن نظر حضرتعالی

      نظر حضرتعالی کاملا صائب است تصحیح می گردد.
      سربلندباشید

نظرها
  1. منصور شاهنگیان

    اردیبهشت 8, 1397

    درود بر شما 

  2. مه ناز نصیرپور

    اردیبهشت 8, 1397

    درود بر شما عالی بود

    حجم این کوچه پرازبوی حضورتوشده  

    نرگسی نسترنی یاسمنی اما نه

    هرچه هست،ازاثرعشق بوَد،می دانم

    دور و انگار که در پیش منی اما نه

    • سلام خانم نصیرپورگرامی
      سپاسگزارم از اظهار لطف وحسن نظر سرکارعالی
      سربلندباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا