🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امتحان

(ثبت: 236585) اسفند 5, 1399 

« امتحان »

خدايا آگهي ، من بد نكردم
زِ بدكاري به من نَبْود نشاني
اگر در كودكيـَم ، گُشنه1 ماندم
قناعت داشتم بـر لقمه ناني
اگر در امتحان بودم ، نـدانم
چه بيرون آورم ، زين امتحاني
زِ بدكاري ابد سودي نَـبُردم
كه بدكاري به من مي زد زياني
زِ دست هر كسي، تيري رها شد
مرا بر تير خود ، بگرفت نشاني
اگر موج بلا ، از كوهي آمد
هجوم آورد بـر من ناگهاني
به بازاري اگر من پا نهادم
شد ارزاني ، مبدل بر گراني

٭٭٭
1-گرسنه
دیوان اشعار حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 5, 1399

    🌷💐🌸🏵🌼🌹🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا