🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امواج خواب

(ثبت: 254275) دی 4, 1401 

 

در حضورِ خواهش امواج خواب
تکيه بر يک زورقِ بشکسته ام
چشم بسته در فضایِ خاطرات
چون غريق گُم شده دل خسته ام
می برد هر دم به يک سو جسمِ من
بادها اين زورقِ بشکسته ام
گُم شدم در پيچشِ امو اج ها
با طنينِ خواهشِ مستانه ام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما جناب همدانی💐🙏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا