🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امیدهای واهی

(ثبت: 230059) مرداد 22, 1399 

 

این مدعیان که جمله مسحور شدند

از اجنبیان به خدعه ای کور شدند

پندار نمودند که در برکه ی شک

غواص لؤلؤئند و مأمور شدند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا