🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امیدهای واهی

(ثبت: 233305) آذر 5, 1399 

 

این مدعیان که جمله مسحور شدند
از اجنبیان به خدعه ای کور شدند
پندار نمودند که در برکه ی شک
غواص لولواند و مامور شدند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. درودها جناب مروج

    هماره نویسان باشید بزرگوار

    💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا