🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار فرج

(ثبت: 257900) فروردین 13, 1402 

 

جمعه ها در انتظارت مینشینم بی قرار

تا بیایی از سفر با ذوالجناح و ذولفقار

میشمارم لحظه ها را روز و شب در خلوتم

بی شما تلخ ست آقا جان به کامم روزگار

خسته ام از طعنه ها و خنده های ملحدان

عده ای منکر شدند از غیبت تو گه گُدار

آتش افکندند بر قلبم در این ایام بس

العجل آقا بیا ،تنها امیدِ ماندگار

کی شود وقت ظهورت شهر را آذین کنند

کی به پایان‌ می رسد این لحظه های ناگوار

ای که رونق داده ای بازار شور عاشقان

یک نظر آقا عنایت کن به این چشم انتظار

هفته ها می آید اما بی حضورت می رود

ماه شب های سیاهی میشوی کی آشکار؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 13, 1402

    سلام و دذود

    گرچه پنهانی زچشم روزگار
    من که می دان تو می آیی نگار

    بسیار عالی ست
    به امید ظهور امید جهانیان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمد عشقی

      فروردین 13, 1402

      درود جناب خراسانی،پاینده باشید🌹🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 13, 1402

    جمعه ها و همه ی روزگارتان سرشار از عطر حضور حضرت عشق

    • محمد عشقی

      فروردین 13, 1402

      سپاس از شما درپناه خدا باشید🌷🌺

  3. فاضله هاشمی

    فروردین 15, 1402

    جمعه
    پنجره ای ست
    روزی به سوی تو
    باز میشود
    میان مرغابی های جهان
    پرنده ای باز میشود
    بداهه

    • محمد عشقی

      فروردین 15, 1402

      درود بر شما،ممنون از نگاه و حضور سبزتان🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا