🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار موعود

(ثبت: 218354) آذر 18, 1398 

آن گره هائی که من در پيچِ زُلفش ديده ام
بر دلم صدها گره انداخت , راهم باز نيست
داده ام بر دستهايش شانه های نازکم
روز را روزه گرفتم دستِ من پُربار نيست
شب به اين خانه خزيدم تا کمی مأوا کنم
دستها بر هم گرفتم , يار هم غمخوار نیست
مات گشتم از سه تيغِ آن کمان ابرو , ولی
تير بر قلبم نهاد و خونبها در کار نيست
در ميان مهربانان گشتم و نالان شدم
هيچ کس را تاب اين پندار نيست
چشمهايم هر طرف در خواهشِ دستِ دعا
می گدازم از غم و درمانِ دردم ساز نيست
آب در پس کوچه های شک نمی آيد برون
ناخدا در آب افتاد و بلم درکار نيست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای مصطفی مروج همدانی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا