🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار یعنی

(ثبت: 244049) دی 13, 1400 

 

انتظار یعنی

تو رفته ای و چشم های من

زودتر از پنجره، به باران می رسند

م ح

 

 

 

 

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 13, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . استاد ارجمند . این یکی از بهترین سروده های شماست
    . تصویر فوق العاده زیباست 🌺
    . بر قرار و مانا باشید 🌺🌿🌹🌿🌺

    • محمد حسنی

      دی 13, 1400

      درود استاد فیضی
      سپاس از مهر نگاهاتان🌹
      بداهه
      هوا بارانی بود
      عاشق ات شدم
      چرا آنی بود
      عاشق ات شدم؟
      نم نم شدم
      نرم شدم
      رفتی در قلبم
      *
      بار ها
      چشم هایم
      جوشیده اند
      واژها را
      مواج دیده اند
      در چِک آ چِک اشک ام
      بار ها
      شعر هایی تازه و
      آب دیده اند
      *
      ز کوشش
      مرد را راستی
      به کوشش
      شعر را کاستی
      به صورت چه بود
      صبح ها
      در آب چشمه
      آراستی
      برقرار باشید🌹

  2. سلام و درود
    مضمون تان زیباست🌿🌿🌿

    • محمد حسنی

      دی 14, 1400

      درود سپاس از حسن نظر تان🌨🌨

  3. فریبا نوری

    دی 13, 1400

    درودها

    بسیار لطیف و زیبا

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمد حسنی

      دی 14, 1400

      درود زیبابینید ممنون ازحضورتان🌨🌨

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا