🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار

(ثبت: 229961) مرداد 19, 1399 

 

ما منتظر حضور نوریم همه

همواره درون چاه بودیم همه

این ظلمت اگر بلند اگر کوتاه است

ناپخته درون این حضوریم همه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا