🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انجماد ذهن

(ثبت: 248253) خرداد 16, 1401 

 

سنگى ، خيال تهاجم بر سرش نشست

در ازدهام توهمش ، قلب نازكى شكست

با انجماد سرد ذهن ، همچو كوره بود

خميازه اى كشيد و به ديوانگى نشست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا