🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندوهِ جنگل

(ثبت: 208147) اسفند 4, 1397 

اندوه است روایتِ باد
پیچیده در گوش جنگل
ذهنِ جنگل خالی از باران
بیشه از پلنگ
آسمان ازدسته های سار
شغال زوزه می کشد در دشت
نهنگ ِ خواب ِ جنگل
غرق ِ اقیانوس ِ اندوه است .

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اسفند 6, 1397

    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹