🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصلِ هست

(ثبت: 208788) اسفند 15, 1397 

فعل ِ جذابی ست فعلِ خواستن
فصل ِ زیبایی ست فصل ِ کاستن
حاصلِ افعال ِ فصلِ هست ِ ما
آمدن ، بنشستن و برخاستن

 

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):