🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیایش

(ثبت: 209241) فروردین 17, 1398 

خیالم زیبا
زبانم گویا
اندیشه ام پویا
کلامم گیرا
سرودم روشن
مرامم نیک
نهادم پاک
سیمایم شاد
و ذرات جانم را رقصان بگردان
ای نهان ِ آشکارا
ای همه …
ای هر …

 

 

 

 

 

نظرها
  1. مجید مصطفوی (ماجد)

    مرداد 26, 1398

    درود استاد

    برقرار باشید
    مانا و نویسا
    زیر سایه حضرت عشق
    🌹🌹🌿👏👏🌹🌹