🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انزوای عشق

(ثبت: 1490) اردیبهشت 27, 1395 
انزوای عشق

من در انزوای عشق

دراین سکوت پرتکرار

تنهایی را تنگ در آغوش کشیده ام

و دلتنگیم را می بارم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):