🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار

(ثبت: 1603) خرداد 9, 1395 
انتظار

هرشب در 

کابوسی از خاطره

صبحی آغاز میشود

که زخمی به عمق

یک دلتنگی

را بر قلبم مینشاند

صبحهایی که دیگر به خیر نیست

وقتی تو مرا

در جاده انتظار

 چشم به راه گذاشتی

و حالا

منتظرم

سوت قطاری

تن خسته ام را

از روی ریل ها 

به آغوش تو بکشاند

زهرا_حقیقی