🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل تنگی

(ثبت: 1189) فروردین 23, 1395 
دل تنگی

بیا قدم بزنیم

هم پایِ دلتنگی هایمان…

میدانی..!!

دل تنگی ازدل سپردن آغاز شد..

و بی تابیِ من بعد از دیدن چشمانت..

هر آغازی و هر نو شدنی از بهار شروع میشود

اما 

آغاز من خزان بود 

که پایانش هم به سردی قلب زمستانیت ختم شد.