🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 1237) فروردین 27, 1395 
تنهایی

عجیب سرد است.

تنهایی را می گویم…

وقتی آغوشی نباشد که آرامت کند 

و نگاهی که دلت را گرم.

این یعنی یک منِ تنها

که یک ” تو “کم دارد.