🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انسان شدن…

(ثبت: 245686) اسفند 4, 1400 
انسان شدن…

 

چه سـود از گِرفتـارِ وِجـدان شُدَن؟

پَس از دِل شِکَستَن پَشیمان شُدَن؟

بِـزَن تـا دَمی مانـدِه فُرصَت، پُلی؛

اَز اِنسان نَمایی… بـه اِنسان شُدَن!

مهران اسدپور