🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انسان نما

(ثبت: 230058) مرداد 21, 1399 

 

خانه را ویران نکن ای دوست ، ایمانت کجاست ؟

زندگی زندان محرومان شده، ذهنت کجاست ؟

روی هم انبار گردید روزی مستضعفین

چند روز از عمر باقی مانده ، زندانت کجاست ؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا