🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انعطاف

(ثبت: 7047) آبان 14, 1397 

 

” قالب “

در من فرو ریخته

عین عبارت چشمان توام

 آبی سیّال،

جاری ترین یقین،

شک کشته شده 

به مژگان کمین

و

 “آن” یعنی: این

که نگاهت پر گشته از آن

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):