🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “جو گندمی”

(ثبت: 262564) مرداد 11, 1402 
“جو گندمی”

 

نگاهت
کبیرترین انقلابی ست که
در جانم کودتا می کند
و لبانت
شیرین ترین حادثه ای
که هر روز مزه مزه باید کرد.
آغوشم را
به دستانت سنجاق
و لبانم را در اقیانوس بوسه هایت
غرق می کنم.
عجیب می آیم به تو
مثل قهوه ای به چشمانت
و جو گندمی به موهایت.

 

#دنیا_تیموری

 

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مرداد 11, 1402

    سلام … من فکر کنم از ” عجیب می آیم به تو ” شعریت کار پررنگ تر شده . با اینکه پیش از آن نیز شعر از تشبیه و حتا تلمیح خالی نیست ، اما آنچه به صورت های تخیل در شعر فرم می دهد و آنها را جا می اندازد ، روان بودن گفتار در شعر است و این روانی و ریتم به خصوص در جایی که اشاره کردم _ البته از دیدگاه بنده _ خود را نشان داده است

    • دنیا تیموری

      مرداد 14, 1402

      درود و سپاس از نگاه و نظرتون🙏🌹🌹

  2. سینا دژآگه

    مرداد 12, 1402

    سلام و عرض ادب بانوی شاعر
    زیبا سروده‌اید.
    زنده باشید 🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا