🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انگلها ٣

(ثبت: 267888) اسفند 2, 1402 

 

اينهمه خانه كه اطراف شماست
سفره هايش خالى از مكر شماست
قوت مردم را چه كس دزديده است
ذهنها سرگشته از كار شماست
رانتها در جيب دلالان دزد
پس چه كس مسئول اعمال شماست
برده ايد و خورده ايد طبق روال
اين كوير خالى از فكر شماست
اين نجومى زاده ها در خانه اند
محتسب در دست و تدبير شماست
تنگه هاى فقر هر روز گودتر
اين خرابى زاده ى ذهن شماست

تقديم به دزدان قانون مدار بيت المال

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا