🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انگلها 2

(ثبت: 267692) بهمن 22, 1402 

 

آنانکه غذای مستمندان بخورند
آنانکه دوای دردمندان ببرند
هر چند به ظاهری مسلمان باشند
در دل به مرام شمر ملعون باشند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا