🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اهدا

(ثبت: 231353) شهریور 24, 1399 

 

آن نسيمى كه ز باغ ازلى اوج گرفت

در زمين عطر دلنگيز دلم موج گرفت

عاشقان را همه از بوى تو سرمست كنند

در خرابات به يك جرعه دلم اوج گرفت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا