🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اوضاع بحرانی

(ثبت: 268282) اسفند 20, 1402 
اوضاع بحرانی

 

چه طوفانی به پا شد: گردبادی سخت و طولانی
غبار یادتان پیچید در اوضاع بحرانی…

هوای عشق در سر بود و دل محو تماشای
زیارتگاه چشمانت در آتشگاه عرفانی…

ضریب دلخوشی پایین، خطای دید وحشت زا
چرا ما را نمی بینی؟‌ خدای مِی فروشانی؟!

مسلمان بوده ام کفر مرا حتّی در آوردی
سرِ سجّاده ما را از بهشت خویش می رانی

حوالیِ دلت بی حاشیه عمری کمین کردم
شدم آهوی دلبسته…. چه صیادی! نمی دانی؟!

به تاریکی گرفتارم نجاتم نور چشمانت
ببین سوسو زده عشقی از آن چشمان نورانی؟

شدم آواره با پس لرزه های اين دل شیدا
مواجه می شوم بعد از تو با انبوه ویرانی…

معصومه بیرانوند
۱۹ اسفند ۱۴۰۳

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. معین حجت

    اسفند 20, 1402

    درود بر شما بانو …
    👏👏👏🌺🌺🌺

  2. علی معصومی

    اسفند 21, 1402

    درودها یر شما
    بانو بیرانوند عزیز
    🌺🌺🌺🌺
    👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  3. مهدی سیدحسینی

    فروردین 11, 1403

    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا