🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبيه

(ثبت: 268760) فروردین 11, 1403 
شبيه

 

شبیه قلّه ی کوهی که از فاتح شود خالی
سراغم را نمی گیری عجب بختی و اقبالی…

من از پس کوچه های دل سراغ عشق می‌گیرم
تفأل می زنم بر حضرت شاعر، عجب فالی:

“صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را”
نمی‌بینی دل ما را در این تصویر پوشالی

تو از اعجاز می گویی، پیمبر گونه می آیی
چه تعبیری از این بهتر که رزق آخر سالی؟!

به ویرانی شدم ارگ بم و مانند دیوارش
فر‌و می‌پاشم از غم ها و می ریزم به هر حالی

چه می گویم من از احساس خود وقتی نمی خوانی؟
دلا حرفی نزن! بنشین! نمی گوید کسی لالی…

معصومه بیرانوند
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

 

 

 

نظرها 12 
  1. علی معصومی

    فروردین 11, 1403

    بسیار زیبا سزودید
    🌺🌺🌺👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    • معصومه بیرانوند

      فروردین 11, 1403

      سلام و عرض ادب
      خیلی ممنونم
      سلامت باشید
      نظر لطف شماست

  2. مهدی سیدحسینی

    فروردین 11, 1403

    درود خانم بیرانوند
    زیباست
    بهارتان سبز و با طراوت باد 🌹🌹

  3. شیدا شهبازی

    فروردین 11, 1403

    سلام و احترام
    بسیار زیبا👏👏🌸🌸لذت بردم

  4. حمید گیوه چیان

    فروردین 11, 1403

    درود بر شما
    شعر زیباییست
    قلمتان ماندگار بانو🌺🌺🌺💐💐💐

  5. طارق خراسانی

    فروردین 11, 1403

    سلام‌و‌درود‌

    بسیار زیباست

    در پناه خدا🌹

  6. برهان جاوید

    فروردین 11, 1403

    درود گرامی
    زیباست و پر احساس و دلنشین
    ولی جسارتا مصرع پایانی با توجه به اینکه در غزل ضربه نهایی در بیت اخر زده می شود و کل شعر جمع بندی می شود در فضای جاری شعر و در موازات بیت های دیگر ان خیال انگیزی و شور لازم را ندارد البته قافیه سختی را انتخاب کردید و در تمام بیت ها موفق بودید

    پاینده و پیروز باشید

    🌺🌺🌺👏👏👏

    • معصومه بیرانوند

      فروردین 11, 1403

      سلام و عرض ادب
      خیلی ممنونم از حضور و نکته ای که فرمودین
      بله ویرایشش می کنم

  7. صدیقه پناهنده

    فروردین 15, 1403

    درود .عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا