🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرانه ی من

(ثبت: 269090) فروردین 24, 1403 

 

شراب چشم قشنگت خمار خانه ی من
تمام سهم منی از جهان: سرانه ی من

به بوی موی تو جان می دهم نسیم بهشت
همیشه مقصد من بوده ای: کرانه ی من

که گفت؟ جان مرا آتشی زده ست رقیب
که شعله می کشد از جان و تن زبانه ی من

شریک دزد شدی با رفیق قافله ها
به خال می‌خورد این تیرتان کمانه ی من

پری بکش به هوایم، بیا خراب نکن!
قفس به عشق تو بوده ست آشیانه ی من

شبیه حسرت فرهاد و تیشه ی کُندش
صدای کوه گرفته ست با ترانه ی من

صدای پای تو پیچید و بوی یار آمد
شنیده ام که دلت شد شبی روانه ی من

معصومه بیرانوند

 

 

نظرها 18 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 24, 1403

    صدای پای تو پیچید و بوی یار آمد
    شنیده ام که دلت شد شبی روانه ی من

    سلام‌

    عاشقانه ی زیبایی ست

    در پناه خدا 🌹

    • معصومه بیرانوند

      فروردین 24, 1403

      سلام و درود
      خیلی ممنونم از نظر لطفتون
      سپاس از حضورتان
      در پناه خدا

  2. حمید گیوه چیان

    فروردین 24, 1403

    قفس به عشق تو بوده ست آشیانه ی من

    درود برشما بانو
    زیبا و ارزشمند بود…
    قلمتان پاینده
    شاد و سلامت باشید👏👏👏🌺🌺🌺

  3. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 24, 1403

    درود بر شما مهربانوی ارجمند
    لذت بردم
    🌸🌸💐🍃

    • معصومه بیرانوند

      فروردین 24, 1403

      سلام و عرض ادب بر طلعت عزیز

      خیلی ممنونم نظر لطف شماست

  4. صدیقه پناهنده

    فروردین 24, 1403

    درود .بسیار دلنشین .رقص قلم تان ماندگار

  5. مهدی سیدحسینی

    فروردین 24, 1403

    درود خانم بیرانوند
    زیباست با آرزوی توفیق الهی و سالی سرشار از عشق 🌷🌷

  6. صفا یغمایی

    فروردین 24, 1403

    درودتان بانوبیرانوند
    غزل بسیارزیبائی‌ست
    موفق و مویدباشید.
    🌺🌺🌺

  7. سجاد پورخدایار

    فروردین 24, 1403

    سلام و درود بسیار روان و خواندنی بود

  8. برهان جاوید

    فروردین 25, 1403

    درود
    زیباست و سرشار

    موفق باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏

  9. علی معصومی

    فروردین 29, 1403

    برای خواندن شعر قشنگ “بیرانوند”
    “سرانه من” و شوق من و بهانه ی من
    ♤♤♤
    🌺🌺🌺🌺
    👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا