🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار معصومه بیرانوند

 

شراب چشم قشنگت خمار خانه ی من

خوانش: 110

سپاس: 9

تعداد نظر: 20

 

رهایم کن من از آغاز با غم ها عجین بودم

غزل

خوانش: 67

سپاس: 4

تعداد نظر: 11

معصومه بیرانوند

شبيه

معصومه بیرانوند 11 فروردین 1403

 

شبیه قلّه ی کوهی که از فاتح شود خالی

غزل

خوانش: 66

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

 

مثل گنجشکی که کاه لانه اش پاشیده است

خوانش: 66

سپاس: 3

تعداد نظر: 10

 

مرادم را حبیب من شبی چشمان شوخت داد

غزل

خوانش: 79

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

 

چه طوفانی به پا شد: گردبادی سخت و طولانی

خوانش: 84

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

جهان جای قشنگی نیست بی سر حلقه ی مویت

به دام افتاده ی عشق تو هستم…برّه آهویت!

خوانش: 153

سپاس: 5

تعداد نظر: 13

بیماری مسری شده ی شهر عجیب است

شایع شده عشقی که هوادارِ رقیب است

خوانش: 125

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

به یادت شعر می‌ خوانم چه اشعاری چه چه دیوانی

مسلمان وار میخوانم تو را ای جان چه ایمانی

خوانش: 115

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 4

سراپا عذر و تقصیرم سرا پا عذر فرمانده

نبودم شیوه ی سان دیدنت دل را فراخوانده

غزل

خوانش: 125

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

شبیه من در این عالم کسی بیدل نخواهد دید

جهان بی روی نازت ماه را کامل نخواهد دید

غزل

خوانش: 101

سپاس: 8

تعداد نظر: 13

یاد روی ماه تو در خویش غرقم کرده است

چشم باران خورده ی دل را پر از نم کرده است

غزل

خوانش: 96

سپاس: 8

تعداد نظر: 16

به گندمزار مویت می روم با قلب رنجیده

نوازش می کنم با دست هایی خشک و تفتیده

غزل

خوانش: 157

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

شدی دریا به پای ساحل عشقت کمین کردم

بیندازید لنگر را دلی را دست چین کردم

غزل

خوانش: 119

سپاس: 6

تعداد نظر: 13

پلک وا کن حضرت دریا مدارا می کنی؟

ماهیان تشنه را غرق تمنّا می کنی…

غزل

خوانش: 115

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

من از تبار عشایر، تو زاده ی خود ماهی

مسیر کوچ مرا می کشد به سوی تباهی

غزل

خوانش: 157

سپاس: 8

تعداد نظر: 14

 

بر بام دلم

خوانش: 89

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

من پنجره ای رو به تماشای بهارم

از تو گِله دارم،گله دارم، گله دارم…

غزل

خوانش: 105

سپاس: 5

تعداد نظر: 7

در این دشت پر از باران به یادت شعر می خوانم

در این هنگامه ی طوفان به یادت شعر می خوانم

غزل

خوانش: 146

سپاس: 7

تعداد نظر: 14

یک روز تو را بغل گرفتم

از شهد لبت عسل گرفتم

خوانش: 94

سپاس: 2

تعداد نظر: 10