🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرا از عشق باکی نیست

(ثبت: 268412) اسفند 26, 1402 
مرا از عشق باکی نیست

 

مرادم را حبیب من شبی چشمان شوخت داد
دخیل عشق می‌بندم به چشمت مست مادرزاد

تپش های دلت هم بی هوا نام مرا بردند
شبیه انعکاس کوه ها از تیشه ی فرهاد

نگفتم دل به دریا می زنم نشنیده ای حتمأ
سپردم قایق دل را درون آب ها آزاد…

شبانگاهان که موهایت به رقص آورد جانم را
تنم لرزید و بیدی شد که می لرزید با هر باد

گره را وا کن از ابروی خود شاید پشیمانی؟!
بزن تیر خلاصم را بزن ای خانه ات آباد

“به سودای تو مشغولم ز غوغای جهان فارغ”
ببین ذهن من اینجا باز یاد شاعران افتاد..‌.

مرا از عشق باکی نیست تا یاد تو می پیچید
درون سینه ام نام تو را هی می زند فریاد

 

معصومه بیرانوند

۱۴۰۲/۱۲/۲۴

 

 

نظرها 12 
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 26, 1402

    درود بانو بیرانوند بزرگوار و ارجمند
    شعرتان بسیار زیباست. به ویژه بیت اولش معرکه بود.
    سپاس از به اشتراک گذاری آثارتان
    شاد و سلامت باشید💐💐💐👌👌👌

    • معصومه بیرانوند

      اسفند 26, 1402

      سلام و درود بر شما
      خواهش می کنم
      سلامت باشید
      ممنونم از حضور و نظر لطفتون
      سال خوبی داشته باشین

      • حمید گیوه چیان

        اسفند 26, 1402

        درود مجدد
        سپاس بی کران بابت لطف و محبتتان
        امیدوارم شما هم سالی سرشار از خیر و برکت و شادی و سلامتی پیش رو داشته باشید.
        🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 26, 1402

    مهربانوی ارجمند
    درودها بر شما و قلم سرسیزتان

    🌸❤️🌺🌸❤️🌺👏

    • معصومه بیرانوند

      اسفند 26, 1402

      سلام بر طلعت عزیز
      خیلی ممنونم از حضور و نظر لطفتون

  3. معین حجت

    اسفند 27, 1402

    درود بانو …
    دستمریزاد👏👏👏🌺🌺🌺

  4. شیدا شهبازی

    اسفند 29, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست لذت بردم🌹

  5. برهان جاوید

    اسفند 29, 1402

    درود
    زیباست و شورانگیز
    پاینده باشید
    🌺🌺🌺👏👏

  6. مهدی سیدحسینی

    فروردین 11, 1403

    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا