🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اول و آخر

(ثبت: 1441) اردیبهشت 21, 1395 

از اول
همه چیز سرجایش بود
یک احساس ، یک هیجان
از آخر
یک چیزی سرجایش نبود
یک احساس ، یک ثبات …

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 23, 1395

    درود فراوان 

  2. سیامک فارسی

    اردیبهشت 23, 1395

  3. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 23, 1395

    درود بر شما بزرگوار

    زیبا بود

    موفق باشید

  4. سحر جهانی

    اردیبهشت 23, 1395

    زیباست….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا