🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اگر حتی نباشی

(ثبت: 4118) خرداد 3, 1396 

امان از خون دل خوردن به پای یارِ ناشی هم

که “عشق آسان نمود اول” ولی دارد حواشی هم

زمینت می زند گاهی سراب عشق ، طوری که

در اندامت نمی بینی توانِ اینکه پاشی هم

تنم آماج خنجر شد وَ جای زخم هایی از

رفیقِ عافیت خواه و رقیبِ رندِ لاشی هم

به صحرا بنگرم هستی به دریا بنگرم هستی

به هرجا بنگرم حتی روی دیوار کاشی هم

به هرشکلی فریبایی ، به هر رنگی تو زیبایی

به تاپ سرخِ گلفام و به شال سبزِ ماشی هم

اگر مانند قبلاًها مرا “عشقم” صدا کردی

و یا مانند بعداًها صدا کردی “داداشی” هم-

-همیشه دوستت دارم همیشه عاشقت هستم

اگر باشی کنارم یا اگر حتی نباشی هم !

 

مهدی صادقی مود