🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اگر چه دام ،به خالی شده ،مرا پهنی

(ثبت: 215745) مهر 25, 1398 
اگر چه دام ،به خالی شده ،مرا پهنی

بیا بیا که دلم کرده دم بهانه تو
بیا بیا که دلم گشته آشیانه تو

اگر چه خسته دلی ، خسته دل شدم ساقی
درون سینه دلی حک شد نشانه تو

خیال روی تو را هر زمان کنم یادی
اثر ز روی تو بینم نه کس فسانه تو

اگر چه دام به خالی شده مرا پهنی
اسارتی نه مرا فارغ از زبانه تو

زبانه آتش سوزان دلی نه خاموشی
چو شعله ای که نمودار از ترانه تو

به بازدم که دمی عشق مرده احیایی
بیا چو روح مسیحا دمی که خانه تو

قدم گذار به جایی که خانه دلهایی
تو را طلب که بیایی زمان زمانه تو

چه حاکمان ستمگر قیام در دنیا
قیام مُنجیِ حق را طلب خزانه تو

ز فقر دور جهانی ز ظالمان دوری
عنایتی ز خدا بر ولی اعانه تو

ولی اله بایبوردی

11 / 07 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 25, 1398

    درود و ارادت

    درون سینه دلی
    حک شده،
    ….🌿🌺🌺🌿🌷

  2. درود بر شما استاد گرانقدر
    قلمتان سبز
    زنده باشید

    • سلام

      سرکار خانم یارعلی زاده

      سپاس از همراهی تان

      🌿🌿💐🌿🌿🍃🌹🍃

  3. سلام استاد عزیز و بزرگوار

    قیام منجی حق را طلب ….

    درودتان باد

    💐🌿🍃🌺🌺🌺🌺🍃

    • سلام

      استاد ارجمند جناب فتحی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      تقدیمی : 🌹

      بسته بابی را نمی بینم گشا
      گر گشا بابی ، برایم بسته لا

      با قضا حُکمی قَدَر ای جان من
      بابِ حاجت ، باز باشد هر کجا

      ولی اله بایبوردی

      25 / 07 / 1398

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا