🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایثار جان

(ثبت: 6038) خرداد 1, 1397 

میان جبهه ها ایثار جان کرد
خیال او سفر در کهکشان کرد

چو تانک دشمن آمد سمت یاران
به خشمش کار یک آتشفشان کرد

به یاد حسین فهمیده و خونین شهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی رفیعی

    خرداد 1, 1397

    سلام و عرض ادب استاد حکیم عزیز

    بسیار زیبا … دستمریزاد

    یاد شهیدان عزیزمان تا ابد زنده باد و ان شاءالله در فردای محشر شرمنده آنها نباشیم و شفیعمان باشند

    موفق و پیروز و سرافراز باشید .التماس دعا

  2. علیرضا حکیم

    خرداد 2, 1397

    سلام و ارادت جناب رفیعی گرتنقدر

    سپاسگزارم گرامی

    هرچه ما حالا امنییت داریم از ایثار شهداست آنها رفتند تا کشور دین و سربلندی همیشه باشد

  3. طارق خراسانی

    خرداد 2, 1397

    سلام و درود بر استاد حکیم 

    در سرزمین عشق و ایثار فهمیده ها خوب می فهمند چه باید کرد .

    دلمریزاد 

    در پناه خدا

    • علیرضا حکیم

      خرداد 2, 1397

      درودها استاد طارق عزیز

      همچنین است که می فرمایید

      باید قدرشان را دانست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا