🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اینجا کسی با من

(ثبت: 7005) آبان 10, 1397 
اینجا کسی با من

اینجا کسی با من همصدا نشد
بعد تو تمام نت ها بی صداست

اینجا کسی با من همقدم نشد
بعد تو تمام پیاده روها خالیست

آبان 97 – معین کریمی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):